Crește siguranța în trafic – Reșița cu semafoare noi și moderne

semaforÎncepând de astăzi, 24 iulie 2014, se demarează lucrările de modernizare prin înlocuirea semafoarelor de la intersecţia Bd. Republicii cu Str. Făgăraşului şi
Bd. Muncii (Confecţii), urmând a se continua şi la celelalte locaţii: Trezorerie, Calea Caransebeşului, Universalul Vechi, Piaţa Republicii, Casa de Cultură, Colegiul Naţional Traian Lalescu.
La toate locaţiile se vor monta suplimentar semafoare de prim vehicul şi cronometre atât auto cât şi pentru pietoni (cu excepţia celor cu comandă din buton).
La intersecţiile de la Bd. Republicii cu Str. Făgăraşului şi Bd. Muncii (zona Confecţii) şi Trezorerie se vor monta semafoare liber dreapta (verde intermitent cu indicator adiţional cedează trecerea) acolo unde configuraţia drumului permite fluidizarea traficului.
Prin măsurile propuse a fi întreprinse se doreşte asigurarea unui climat corespunzător în condiţii de siguranţa circulaţiei pentru toţi participanţii la trafic.
Pe perioada lucrărilor circulaţia se va efectua cu respectarea semnificaţiei indicatoarelor rutiere de prioritate sau a indicaţiilor agentului de poliţie care dirijează.
Rugăm participanţii la trafic să circule cu atenţie pentru a nu pune în pericol personalul care efectueză lucrările.

Cabinet Primar

Comentarii

comentarii

2 thoughts on “Crește siguranța în trafic – Reșița cu semafoare noi și moderne

  1. Semafoarele moderne au sisteme avansate de siguranta cu doua procesoare redundante care monitorizeaza situatiile periculoase si le evita ! Arderea unuia sau mai m ultor becuri este spre exemplu o situatie periculoasa pa care semafoarele resitene nu o pot rezolva !

  2. Doresc sa analizez pentru inceput titlul articolului care mi-a sarit in ochi. „Crește siguranța în trafic” – o gluma buna daca ne gandim ca pietonul care are verde in intresectiile noastre semaforizate actuale este intersectat de verdele celui ce vireaza de pe drumul paralel cu trecerea si se va intersecta si cu verdele intermitent al celui ce vireaza la dreapta ! Deci in concluzie pietonul are 2 sanse sa fie lovit si de cel ce are verde plin si vireaza si de cel ce are verde intermitent !
    Partea a doua a titlului spune „semafoare noi și moderne” care pe teren s-au dovedit a fi aceleasi semafoare pe care le stim de-o viata de prin alte orase doar ca sunt noi dar nu si moderne ! Se face de fapt o inlocuire a unei parti componente a semaforului cu una noua NU moderna. Daca se inlocuiau cu unele cu leduri erau moderne !
    Pe langa ceea ce se vede semaforul mai are o parte deloc de neglijat partea electronica care in Resita lasa mult de dorit si sunt realizate la nivelul anilor 1975-1980 ca tehnologie – nu glumesc sunt montaje descrise pe atunci in revista „Tehnium” !
    Eu prin semafor modern inteleg ca ar trebui sa fie mai eficient, sa aibe un consum de energie mult mai mic si nu in ultimul rand sa asigure intradevar o siguranta a circulatiei !

Comments are closed.