Marcel Vela vrea să facă din Caraș-Severin o ”Elveție” a României

Pentru liberalul caransebeșean Marcel Vela candidatura la șefia Consiliului Județean este o provocare, una de anvergură și una mai dificil decât cea de primar și crede că prin asta și municipiul Caransebeș are de câștigat. De alfel consideră că propunerea PNL la primăria Caransebeș, Felix Borcean, poate fi un primar care să facă lucruri mult mai ample și mult mai bune decât el.

”Am făcut acest pas asumând – și pasul, asumând și funcția, asumând și riscurile, pentru că am considerat că este de datoria mea față de Caraș-Severin și față de Partidul Național Liberal și față de colegii din județ, pentru că acum au împreună cu mine și cu echipa pe care o reprezentăm, poate o șansă în plus ca să câștige primăriile pentru care candidează”, a precizat Marcel Vela.
Renunțarea la candidatura pentru Primăria Caransebeș este pusă și pe seama dorinței penelistului Vela de a face ”tandem” cu prietenul său Iaro Marșalic, care și-a depus candidatura pentru funcția de consilier județean.

”Evident că am făcut acest pas și pentru că Jaro Marșalic, colegul și prietenul meu, dorește să facem tandem. Dorește, să zicem, din funcția de consilier județean să acumuleze cât mai multă experiență administrativă și să fim împreună o alternativă pentru Caraș-Severin, o alternativă bună în care spiritul lui de a trata diferite probleme, cu experiența mea de a administra anumite probleme sau situații în administrația publică, putem, iată, împreună să fim o formulă de succes, pentru că județul Caraș-Severin poate fi o Elveție a României”, a precizat Vela.

De asemenea, Marcel Vela a mai subliniat faptul că venind din postura de primar știe exact ce suferințe au primarii și ce probleme au autoritățile locale, dar și cât de dificil este de administrat o primărie atunci când există un Consiliu Județean ostil și asta îl face să înțeleagă cum poate gestiona situațiile.

Comentarii

comentarii

11 thoughts on “Marcel Vela vrea să facă din Caraș-Severin o ”Elveție” a României

  1. Exista o vorba romaneasca ca, nemultumitului i se va lua darul !!!

  2. Pentru transportatorii romani si straini care tot ocolesc rutele prin Resita, pe Deva – Sacamas si Caransebes -Lugoj, aflati in tranzit  !!!Cea mai scurta ruta  :- Ungaria – Bulgaria, tur – retur  :- ( M 0 – M 5 ) Centura Budapesta – Centura Szeged – Roszke – Horgos – Centura Novi Sad – Centura Belgrad – Centura Nis – Centura Pirot – Gradina – Kalotina – Slivnitsa – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 729 km.

  3. Nu va mai saturati de lacomie, nu va mai ajunge sa tot ocoliti ???Ce a fost in vamile cu Serbia a fost doar incalzirea, fata de ce va asteapta in vamile cu Ungaria si Bulgaria !!!

  4. Unde este tranzitul din Bulgaria din vamile Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea si Giurgiu, de ce ocolesc rutele prin Resita spre Serbia si spre vamile cu Ungaria pe centura Lugoj ???Personalul din vamile cu Ungaria si Bulgaria o sa aveti surprize mari in perioada urmatoare, deoarece nu ati scapat din anul 2007 pana in prezent !!! 

  5. Pentru cei care ocolesc in permanenta rutele scurte prin Resita din Bulgaria si Romania si prefera sa tranziteze Timisoara de doua ori si aleg varianta ocolitoare pe centura Lugoj – A 6 – A 1 – DN 6, din intersectia centura Caransebes – Jupa pana in Timisoara pe Calea Sagului intersectia cu Foeni sunt 117 km !!!

  6. Cei care doresc sa circule pe varianta scurta Resita – Moniom – Gataia – Rovinita Mare – Denta – Moravita sunt 68 km pana la intrarea in localitatea Moravita si 81 km pe varianta Resita – Moniom – Gataia – Voiteg – Deta – Denta – Moravita !

  7. D.R.D.P. Timisoara de ce nu schimbati indicatoarele rutiere de orientare la iesirea din Resita – Moniom, deoarece pana la intrarea in Timisoara ( Calea Sagului ) la intersectia cu Foeni sunt 84 km, nu 100 km si pana la intersectia DN 58B – DN 59 Voiteg sunt 58 km, nu 60 km !!!???

  8. Cei care se ocupa de schimbarea indicatoarelor in mun. Resita, cat timp va mai trebuie sa schimbati indicatoarele in Triaj si pe Pasajul Triaj ??? Doriti vizite inopinante, cei care se ocupa de siguranta rutiera in mun. Resita ???

  9. – Zagreb – Belgrad – Pancevo – Varset – Deta – Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita = 565 km.

  10. – Vidin – Vanju Mare – Simian – Drobeta – Turnu Severin – Orsova – Caransebes – Resita = 253 km.

  11. Este normal si corect ca mun. Resita sa fie promovat cel mai mult in Uniunea Europeana, deoarece este cel mai aproape de toata Europa, fata de mun. Caransebes care este mai departe de Europa,  chiar daca este tranzitat de E 70 !!!

Comments are closed.