AI MÂNCAT PREA MULT! CE E DE FĂCUT CA SA NU PUI KILE IN PLUS?

Monden

Așadar, ai mâncat, te-ai bucurat, ce e de făcut acum? Măsurile trebuie luate rapid, pentru a împiedica apariția kilogramelor nedorite. Specialiștii estimează o masă de Crăciun tradițional românească la circa 7000 de kilocalorii!

Așadar, dacă te-ai răsfățat cu sarmale, răcituri, fripturi și tot felul de dulciuri, a doua zi se impune… post negru. Ideal ar fi să nu mai mâncați nimic. Evident, vorbim de persoanele sănătoase, neaflate sub tratament pentru diverse afecțiuni.

Și ce mai poți să faci a doua zi

Bea apă caldă cu lămâie

Apa caldă în combinaţie cu zeama de la o jumătate de lămâie sau chiar una întreagă reprezintă un amestec ideal pentru a curăţa intestinele şi pentru a grăbi procesul de slăbire. Acidul din lămâie favorizează topirea grăsimilor şi previne apariţia problemelor gastrice.

Mănâncă doar fructe

Nu suc, ci fructe întregi, de preferat citrice. Nu banane și nu fructe cu conținut caloric ridicat

Mănâncă doar legume

Dacă ai abuzat alimentar, lasă carnea și consumă un spanac sote, un pilaf cu legume sau un ghiveci călugăresc, fără ulei.

Un pește și atât

Consumă doar la masa de prânz un pește la grătar. Dacă nu ai timp, o salată verde cu ton din conservă, dar nu în ulei.

Enzime digestive

Suplimentele de enzime se găsesc sunt sub formă de pastile care, odată ajunse în stomac, sunt descompuse de acizi şi de enzimele naturale, secretate de organism. Unii producători susţin că aceastea ajută şi la slăbit, pentru că obezitatea ar fi provocată, printre altele, de o digestie deficitară.

Sport

Sportul este minunat după mesele copioase. Dacă nu îl puteți practica, optați pentru plimbări simple, dar lungi și într-un ritm alert.

Ceaiuri

Beți ceaiuri multe, cu ghimbir, lămâie sau verde. Vor face minuni pentru a contracara festinul din urmă cu o zi.

Este foarte important să luați măsuri de îndată. Vă veți simți bine și ușori, chiar dacă v-ați bucurat din plin de Crăciun. Din punct de vedere alimentar, Crăciunul trebuie să dureze doar o zi.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments