Alimente pentru piele stralucitoare si par sanatos

De multe ori alimentele pe care le avem in frigider sau in bucatarie dau rezultate mai bune in ingrijirea si infrumusetarea aspectului pielii si al parului decat produsele cosmetice. In plus au marele avantaj ca sunt naturale, previn semnele lasate de trecerea anilor si nu in ultimul rand, sunt mai ieftine.

Vitaminele A, C, B-uri, E si K sunt cele care contribuie cel mai mult la pastrarea aspectului tineresc si stralucitor al pielii si la sanatatea si frumusetea parului.

Iata topul alimentelor bogate in aceste vitamine, care nu ar trebui sa va lipseasca din casa:
– Pestele gras – consumati de 2-3 ori pe saptamana peste gras – somon, ton, sardele etc pentru ca pielea si parul sa beneficieze de bogatia de acizi grasi omega-3, ce hranesc si hidrateaza pielea si parul, continuti de acestia.

– Uleiul de cocos – masati pielea capului inainte de baie cu ulei de cocos si veti scapa de matreata. Proprietatile antimicrobiene vor face ca parul sa fie puternic si sa arate super.

– Nucile – o gustare zilnica formata dintr-o mana de nuci va pastra tonicul pielii, va va feri de actiunea razelor ultraviolete si va intari firul de par datorita vitaminelor din complexul B.

– Rosiile – pentru un ten gras sucul proaspat al unei rosii la care se adauga putin suc de castravete va face minuni. Aplicati-l cu un tampon si dupa 10-15 minute curatati fata cu apa calduta.

– Unul-doua patratele de ciocolata neagra consumate zilnic aduc organismului nostru antioxidantii care ne vor imbunatati circulatia sanguina si ne vor apara de imbatranirea prematura a pileii si de aparitia ridurilor.

– Avocado – consumat ca atare sau folosit ca masca pentru fata are aceleasi proprietati, de a preveni imbatranirea prematura a pielii. Pielea uscata de pe cap va disparea daca veti folosi pasta de avocado pentru masaj.

– Ananasul – bogat in antioxidanti, vitamine si minerale, consumat ca atare, ananasul ajuta digestia si previna aparitia ridurilor printr-o hidratare bogata a pielii.

– Spanacul(http://www.curademiere.ro/beneficiile-spanacului-pentru-sanatate/) – prin continutul bogat de vitamina A si vitamina C, precum si de fier, spanacul intareste sistemul imunitar si ne fereste de suferintele care ne imbatranesc inainte de vreme. Este si un bun hidratant pentru pielea uscata.

– Stridiile – contin zinc si au un efect pozitiv asupra starii de bine, dar si asupra pielii pe care o tonifica si ii mentin aspectul tanar.

– Vinul rosu – contine unul dintre cei mai puternici antioxidanti – resveratrolul; 1 pahar de vin rosu consumat zilnic tine departe bacteriile patogene si previne aparitia acneeii.

– Vitamina A este cea mai benefica vitamina pentru piele; cele mai bogate alimente in vitamina A sunt morcovii cruzi, ardeiul gras rosu, salata verde, caisele, pepenele galben, oregano. Pe langa acest avantaj respectivele alimente nu ingrasa, dimpotriva ajuta la slabit, avand multe fibre in structura lor.

Citeste tu mai departe articolul original AICI: http://www.curademiere.ro/alimente-pentru-piele-stralucitoare-si-par-sanatos/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+CuraDeMiere+%28Cura+de+Miere+-+Revista+online+de+bun+gust%29

Comments

comments

Powered by Facebook Comments