După Dolce, canalele Pro TV ar putea ieşi şi din grila Romtelecom IPTV şi cablu

dolce_romtelecom_94781100-300x169Romtelecom, cel mai mare operator de comunicaţii fixe de pe piaţa locală, ar putea scoate majoritatea canalelor operate de Pro TV S.A companie deţinută de CME (Central European Media Enterprises) şi de pe reţele de cablu şi IPTV.
Singurul post al companiei care va ramâne doar pe cablu şi IPTV este Pro TV, fiind în pachetul must carry, reglementat de CNA. De pe reţeaua DTH Dolce va dispărea şi acesta.

Potrivit unor surse din piaţa compania PRO TV S.A. a solicitat Romtelecom un preţ de trei ori mai mare pentru drepturile de retransmisie al celor 11 canale de televiziune (Pro TV, Pro TV HD, Pro TV International, Acasa TV, Acasa TV HD, Acasa GOLD, MTV, VH1, Sport RO, Sport RO HD şi Pro Cinema).

Pro TV S.A. vine cu această solicitare în condiţiile în care preţurile percepute de operator pentru serviciile de televiziune nu au crescut, iar puterea de cumpărare a românilor este tot mai afectată de criza financiară în care se află România de aproape 4 ani, iar cel mai accesibil divertisment vine prin intermediul micului ecran.

Compania a introdus recent canalele Pro TV, Acasă TV, Sport RO, Acasă GOLD şi Pro Cinema pe platforma online VOYO.ro, al cărei management este asigurat de Costi Mocanu. Clienţii care se abonează la serviciile online plătesc un tarif promoţional de 1.24 euro TVA inclus pentru două luni, urmând să plătească 3.72 euro TVA inclus după expirarea promoţiei.

‘Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom. Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România şi VH1′, menţionează Romtelecom.

Potrivit sursei citate, în toată această perioadă s-a negociat cu bună credinţă cu partenerul ProTV S.A şi s-au făcut ‘toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil.

‘Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom. Ţinând cont de faptul că fiecare leu contează pentru clienţii săi, Romtelecom doreşte să îi asigure pe aceştia de toată deschiderea şi bună voinţa de a face toate eforturile pentru a ajunge la o înţelegere cu Pro TV S.A, cu privire la un preţ stabil şi rezonabil pentru transmiterea celor 11 canale ale grupului, exprimându-şi, în acelaşi timp, speranţa că şi Pro TV S.A ţine cont de interesul telespectatorilor români’, se arată în comunicatul Romtelecom.
Mai mult pe Economica.net

Comentarii

comentarii