Evidenta Gestiunii Deseurilor (EGD) este obligatorie pentru toți operatorii economici

Dupa cum probabil deja stiti, conform OUG 92/2021 , Evidenta Gestiunii Deseurilor (EGD) este obligatorie pentru toți operatorii economici.

 

Aceasta evidenta trebuie întocmită și păstrată la zi și trebuie raportata o data pe an către Agenția Națională pentru Protectia Mediului.

 

Noi am construit aplicatia Registrul Deseurilor – https://registrul-deseurilor.ro – ce te ajuta sa rezolvi aceasta cerinta foarte simplu, ieftin și fără mari bătăi de cap.

 

Foloseste aplicatia Registrul Deseurilor – https://registrul-deseurilor.ro – pentru a intocmi Evidenta Gestiunii Deseurilor

 

Ce este EGD?

 

Este un inventar al tuturor deseurilor generate în unitate (punct de lucru) și predate către o Societate de Salubritate sau un colector de deșeuri periculoase sau nepericuloase.

 

Aceasta evidenta se completează în 2 formate, lunar și anual pe formatul specificat în legislația în vigoare

 

De ce este obligatorie  EGD?

 

– asigura trasabilitatea deseurilor de la generarea acestora pana la valorificarea sau eliminarea lor;

 

– asigura gestionarea corectă și transparentă a deșeurilor generate de operatorii economici;

 

– nu se mai “pierd” cantitati de deseuri pe lanțul logistic pentru a fi incinerate ilegal sau depozitate în natură.

 

 

Ce face aplicația Registrul Deseurilor?

 

– simplifica modul de întocmire a EGD cu pana la 50%;

 

– face ca procesul de întocmire a EGD sa fie mai rapid cu pana la 70%;

 

– economiseste banii companiei pentru ca prețul este de pana la 3 ori mai mic decat în cazul în care aceasta evidenta este făcută cu ajutorul unei firme de consultanta.

 

 

 

Avantajele folosirii aplicației Registrul Deseurilor:

 

– Nu trebuie sa ai studii în domeniul gestionarii deseurilor pentru a întocmi Evidenta Gestiunii Deseurilor:

– Aplicația generează contul cu multe date precompletate:

– Cele mai utilizate coduri de deșeuri – Deșeuri menajere, Ambalaje sticla, Carton, Metal, Plastic;

– Pre Completează majoritatea datelor specificate mai sus.

 Beneficiezi de un proces de onboarding prietenos:

– Pași ușor de parcurs pentru setarea contului:

– Crearea punctului de lucru;

– Adaugarea partenerilor cu care ai contract semnat pentru preluarea deseurilor;

– Adaugarea partenerilor cu care ai contract la nivelul codurilor de deșeu.

Acești pași au fost creați pentru ca după setarea contului să poată adăuga înregistrările privind deșeurile predate prin doar 3 click-uri;

 

– Eficiența operațională – reduci timpul de întocmire a Evidentei Gestiunii Deseurilor cu pana la 75%;

 

– Eficienta financiara – reduci costurile pentru intocmirea Evidentei Gestiunii Deseurilor fata de contractarea unui consultant.

 

– Poți accesa aplicația de oriunde și orice dispozitiv – Laptop, Telefon, tableta, POS.

 

– Beneficiezi de Suport prin live chat și telefon

 

– Conformitate legală – amenda pentru lipsa Evidentei Gestiunii Deseurilor este între 20.000 și 40.000 lei

 

Avantajele intocmirii evidentei Gestiunii deseurilor în general:

– Reduci impactul afacerii tale asupra mediului – cu cat gestionezi corect mai multe deșeuri cu atat business-ul tău este mai sustenabil;

– Conformitate legala: amenda este între 20.000 și 40.000 de lei pentru lipsa Evidentei Gestiunii Deseurilor;

–  Reciclare și valorificare: Evidența gestionării deșeurilor te poate ajuta să identifici materialele care pot fi reciclate sau valorificate. Acest lucru nu doar reduce cantitatea de deșeuri trimise la depozitare, ci poate și să aducă economii prin recuperarea resurselor

.

– Responsabilitate sociala: prin monitorizarea și gestionarea eficientă a deșeurilor, poți identifica modalități de reducere a cantității de deșeuri generate și de optimizare a proceselor;

– Îmbunătățirea relațiilor cu părțile interesate: O afacere care își gestionează deșeurile în mod responsabil poate construi relații mai bune cu comunitatea locală, autoritățile locale și alte părți interesate, ceea ce poate avea beneficii pe termen lung.

Comentarii

comentarii