Primăria acordă ajutoare de urgenţă, dar nu ori si cum

Primăria Municipiului Reşiţa acordă ajutoare de urgenţă familiilor şi persoanelor singure cu domiciliul/reşedinţa în municipiul Reşiţa, racordate la sistemul centralizat de alimentare cu energie termică (cu distribuţie pe orizontală sau verticală) şi prepararea apei calde menajere-SC CET 2010 Reşiţa SRL, în insolvenţă, care au avut consum de apă caldă şi/sau energie termică în primele 5 luni ale anului 2014 şi care nu au depus cererile şi actele necesare până în 05.09.2014 pentru a beneficia de ajutoare de urgenţă de la bugetul de stat, conform HCL 273/30.09.2014.
Toţi cei aflaţi în această situaţie trebuie să realizeze un dosar care să cuprindă următoarele documente:
– cerere din partea proprietarului sau titularului contractului de închiriere sau a succesorului în drepturi al acestora;
– actul de proprietate sau contractul de închiriere al imobilului;
– acte doveditoare din care să rezulte calitatea de succesor în drepturi, unde este cazul;
– adeverinţă de la Asociaţia de locatari/proprietari din care să rezulte că titularul nu are debite la consumul de energie termică şi/sau apă caldă menajeră;
– adeverinţă de la Serviciul Impozite şi Taxe privind situaţia fiscală a imobilului pentru titular şi membrii familiei acestuia;
– adeverinţă de la SC CET 2010 Reşiţa SRL, în insolvenţă, (sediul de pe Bd. Revoluţiei din Decembrie nr. 1, lângă Enel) din care să rezulte că nu are debite pentru energia termică şi/sau apa caldă menajeră furnizate.
Dosarul va fi depus la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială (strada Libertăţii nr. 18-22, fosta poştă veche).
Programul de lucru este de luni până joi, între orele 08:00-16:00, şi vineri, în intervalul orar 08:00-13:30.

Cabinet Primar

Comentarii

comentarii