Primaria Resita a luat unele decizii – Program special – STOP CORONAVIRUS

Privind măsurile de prevenție adoptate de Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor Reșița pentru perioada 11 – 31.03.2020. În contextul noilor măsuri adoptate de Ministerul Afacerilor Interne și datorită faptului că prin activitatea sa, Serviciul Public Comunitar de Evidența Persoanelor Reșița deservește întreaga populație a municipiului Reșița precum și cele 10 comune arondate, pentru evitarea formării de cozi la ghișee, în perioada 11 – 31.03.2020 se vor adopta următoarele măsuri:

  • Pe linie de evidență a personelor: solicitarea de informații în legătură cu actele necesare și programarea în vederea preluării cererilorde eliberare a actelor de identitate și de înscriere a mențiunii privind stabilirea reședinței se realizează sunând la numărul de telefon 0355.080.246 sau prin email la următoarea adresă: evidentapersoanelor@primariaresita.ro. Odată cu depunerea cererii pentru eliberarea unui nou act de identitate, cetățenilor li se va înmâna un tichet cuprinzând data și ora programării în vederea ridicării actului de identitate.

  • Pe linie de stare civilă, vor fi soluționate cu celeritate înscrierile în registrele de stare civilă a actelor de deces, de naștere și căsătorie. În măsura în care este posibil, eliberarea duplicatelor certificatelor de stare civilă, soluționarea cererilor privind transcrierea în registrele de stare civilă române a certificatelor de stare civilă, soluționarea cererilor privind rectificarea pe cale administrativă a numelui, a schimbărilor de nume, a cererilor privind divorțul administrativ și a altor tipuri de cereri se va putea realiza în baza unei programări telefonice la 0355.080.241 sau prin e-mail-ul menționat anterior.

Comentarii

comentarii