Caransebeșul – tot fără centură iar șoferii tot cu taxă până la primăvară

IMG_9157,,Vineri 13,, pentru șoferii de pe mașinile mari: veste proastă de la CNADNR: centura Caransebeșului rămâne închisă până la jumătatea lui aprilie 2014.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş, km 0+320 – km 9+158, se menţine închisă până la data de 15.04.2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la podul situat la km 7+374. Asta înseamnă automat trecerea mașinilor mari prin centrul Caransebeșului sau pe variante ocolitoare de zeci de km.
La rândul său, ca să-și protejeze drumurile și clădirile, Primăria Caransebeș, a instituit acea taxă de tranzitare a orașului care i-a nemulțumit pe transportatori. Edilii din Caramsebeș au apelat la această măsură fiindcă au mai pățit-o de vreo două ori, în sensul că, după ce au permis tranzitarea orașului în situații similare, la reluarea circulației pe centură, nimeni nu a mai vrut să repare drumurile și clădirile afectate de tonajul greu: nici cei de la CNADNR și nici cei de la Copisa care au executat centura. Fiindcă paza bună trece primejdia rea, Marcel Vela și consilierii, au instituit acea taxă de tranzitare din care se vor repara drumurile și clădirile din oraș afectate de vibrații și trepidații.

Iată ce a declarat primarul Caransbeșului, Marcel Vela, legat de această problemă: ,,”Regret ca va trebui sa suportam in continuare traficul de mare tonaj in zona de protectie a monumentelor din centrul civic si acum in perioada de iarna, deoarece nu toti camionagii vor respecta rutele de ocolire oficiale din comunicatul CNADNR. Intelegem efortul CNADNR pentru realizarea unui nou viaduct de calitate si vom incerca sa ne organizam cat mai bine cu dezapezirea pe intregul tronson al camioanelor, pentru a nu inregistra blocaje in traficul din municipiu si pentru a ne proteja cetatenii de accidentele de circulatie”.
Cine nu vrea să scoată banii din buzunar, nu are decât să apeleze la rutele alternative recomandate pentru direcţia Timişoara – Bucureşti, pentru desfăşurarea traficului cu masa totală maximă a utorizată mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele:
 DN 6 Timişoara -Lugoj-Caransebeş
DN 68 Caransebeş – Haţeg
DN 66 Haţeg – Simeria

 DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş
DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina
DN 57B Anina – Bozovici – Iablaniţa (intersecţie cu DN 6)
Se recomandă ca în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone, să fie dirijat şi pe alte rute.
Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin piloţi de circulaţie care vor fi în permanenţă la capetele sectorului de drum restricţionat. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară aferentă închiderii circulaţiei.
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S A, la numerele de telefon 021/9360; 021/264.33.33; 021/264.33.34 sau accesând pagina de internet a Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.

CNADNR SA

Comentarii

comentarii

One thought on “Caransebeșul – tot fără centură iar șoferii tot cu taxă până la primăvară

  1. Soferii de TIR care vor sa evite taxa din Caransebes si pe cea din Timisoara care va fi de la 01.01.2014 cuprinsa intre 250- 500 lei/zi in functie de strazile pe care le vor parcurge, se recomanda calculatorul de rute http://www.rutaregps.ro, selectat pentru 10 tone/osie si 11,5 tone/osie pentru rutele Timisoara (Calea Sagului)- Jebel- Deva- Sebes se vor selecta rutele JEBEL – CALAN, MORAVITA – SEBES, iar pentru cei care sunt nevoiti sa mearga spre Bucuresti, Craiova, se vor selecta rutele JEBEL – TARGU JIU, MORAVITA – TARGU JIU, iar cu taxa de 100 lei/zi din Caransebes se vor selecta rutele Jebel – Bucuresti, Moravita – Bucuresti, Jebel – Calafat, Jebel – Giurgiu, Moravita – Calafat, Moravita – Giurgiu si vor scapa de taxa din Timisoara si de traseul imposibil de parcurs cu TIR-ul pe Resita- Anina- Iablanita.

Comments are closed.