Ce alimente accelereaza pierderea in greutate

Sănatate

Putem slabi si fara sa ne punem sanatatea in pericol cu diete restrictive, care sa ne cauzeze deficiente de nutrienti esentiali in functionarea organismului. Exista alimente sanatoase bogate in vitamine si minerale care contribuie la arderea mai rapida a grasimilor, care nu contin multe calorii, dar care ne satisfac foamea si ne prelungesc starea de satietate.
alimentatie scadere greutate
Iata ce recomandari au nutritionistii, pentru noi, cei care dorim sa slabim.

– Avocado
Avocado contine grasimi sanatoase care mentin starea de satietate fara sa ne creasca grosimea taliei. Regleaza tranzitul intestinal, ajutand la eliminarea deseurilor toxice din organism si stimuleaza eliminarea lichidelor prevenind retentia de apa care ne baloneaza. Accelereaza metabolismul si arderile de grasimi, pentru ca are in continut un aminoacid, L-carnitina, compus care arde in special grasimea de pe abdomen si o transforma in energie. 100 grame de avocado contin 160 de calorii.

– Ouale
In ultimul timp oul a devenit alimentul minune, conform opiniei nutritionistilor. Nu creste nivelul de colesterol, asa cum s-a crezut multa vreme, contine proteine si o multime de vitamine. Este un aliment important pentru sanatatea organismului, si cu proprietati in mentinerea controlului greutatii, prin faptul ca regleaza nivelul de insulina, hormon care stimuleaza metabolismul grasimilor. 100 g ou fiert au 155 de calorii.

– Lintea
Lintea face parte din familia leguminoaselor, ca si fasolea, mazarea, nautul. Este un aliment care se digera usor, contine proteine, cat si fibre, ceea ce face ca lintea sa fie un aliment care mentine mult timp starea de satietate si sa reduca pofta de mancare. 100 g linte fiarta contin numai 115 calorii.

– Pestele
Spre deosebire de carne, pestele, pe langa faptul ca este o sursa importanta de proteine, contine si acizi esentiali omega-3, grasimi sanatoase care nu ingrasa, ba chiar contribuie la topirea grasimii stocate in depozitele din corpul nostru, in special grasimile din jurul taliei.

– Broccoli
Broccoli este alimentul care nu prea lipseste din dietele de slabire. Are numai 35 calorii/100 g, contine calciu, fier, vitamine – A, C, E, fibre, care imbunatatesc digestia. Asigura nutrienti importanti si mentine starea de satietate.

– Castravetii si alte legume cu continut mare de apa
Castravetii au un continut mare de apa, dar nu duc lipsa nici de vitamine si minerale. Mentin corpul in stare optima de hidratare si ii stimuleaza functiile, inclusiv functiile de ardere a grasimilor. La fel de eficiente sunt si rosiile, vinetele, dovleceii.

– Afinele
Afinele au un continut scazut de carbohidrati, motiv pentru care sunt excelente in dietele de slabire. Sunt o sursa importanta de vitamine si antioxidanti, intaresc sistemul imunitar si previn imbatranirea prematura. Sunt si o bogata sursa de fibre, regleaza digestia, previn constipatia, stimuleaza eliminarea toxinelor. 100 grame afine nu contin decat 55 de calorii.

– Cerealele integrale
Cerealele integrale contin fibre, proteine, vitamine, minerale, fiind o sursa de sanatate pentru organism, spre deosebire de cerealele rafinate si produsele din faina alba. Fiind bogate in calorii, nu se recomanda decat un consum zilnic de circa 50 de grame de cereale integrale, care sa inlocuiasca produsele din faina alba rafinata.

Consumul de cereale integrale reduce grasimea din jurul taliei, detoxifica organismul, creste nivelul de energie, stimuleaza tranzitul intestinal, accelereaza metabolismul si arderile de grasimi.

 

Citeste tu mai departe aici: https://www.curademiere.ro/ce-alimente-accelereaza-pierderea-in-greutate/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+CuraDeMiere+%28Cura+de+Miere+-+Revista+online+de+bun+gust%29

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Comments are closed.