VIDEO Consiliul Judetean Caras Severin se reorganizeaza

Consiliul Judeţean Caraş-Severin are o noua organigramă. Aceasta a fost aprobată în şedinţa ordinară aferentă lunii februarie şi are, ca noutate, va avea un post de administrator public si o Direcţie de dezvoltare. Potrivit preşedintelui CJ Caraş-Severin, Silviu Hurduzeu, funcţia de administrator public se va ocupa în conformitate cu legislaţia în vigoare, prin scoaterea postului la concurs, iar înființarea Direcţiei de dezvoltare era necesară pentru buna desfășurare a activității aparatului propriu si va oferi un plus în accesarea de fonduri și în buna derulare a investițiilor ce se doresc a fi făcute la nivelul județului.

De asemenea, se mai înființează un compartiment de control iar Compartimentul Audit va fi suplimentat cu încă două posturi.
”În şedinţa ordinară de astăzi, primele două puncte de pe ordinea de zi s-au referit la modificarea organigramei aparatului de specialitate al Consiliului judeţean şi cea a Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat al judeţului Caraş-Severin. Cea mai importantă modificare o reprezintă înfiinţarea unei Direcţii de dezvoltare, în care au fost incluse servicii şi compartimente care erau în alte direcţii, la nivelul Direcţiei financiare, fiind vorba de Compartimentul investiţii, Seviciul de achiziţii publice, Serviciul de proiecte europene, cel de proiecte cu finanțare națională, componenta de monitorizare a serviciilor sociale. Toate acestea au fost preluate de către direcția ce va avea exact acest scop, de dezvoltare a județului Caraș-Severin”, a declarat preşedintele CJ Caraş-Severin, Silviu Hurduzeu.

În ceea ce priveşte Direcţia de Administrare a Domeniului Public şi Privat al judeţului Caraş-Severin, aceasta va fi împărţită. Componenta care ţine de patrimoniu se arondează aparatului propriu de specialitate al CJ, iar ceea ce rămâne se va ocupa doar de drumurile judeţene. ”Am considerat că este necesară această rupere, pentru ca acea direcţie să se ocupe doar de drumurile din judeţul Caraş-Severin. Nu vreau să repet care este starea drumurilor în acest moment, pentru că o ştim cu toţii. O să vedem în şedinţa ordinară următoare sumele pe care le vom aloca şi investiţiile pe care le vom face în drumurile judeţene”, a explicat preşedintele CJ.

Acesta a mai precizat că reorganizarea nu-i va afecta pe directorii actuali care nu-şi vor pierde posturile: ”S-a făcut doar o reorganizare prin care anumite servicii, compartimente, birouri au fost rearondate. Se înființează două noi direcții, de patrimoniu și de dezvoltare, care nu existau și unde posturile se vor ocupa fie prin transfer, detașare, delegare, iar ulterior, se vor ocupa prin concurs ce va fi cu acces extern, nu limitat doar la funcționari publici. Până atunci, direcțiile trebuie să funcționeze și vor fi persoane care vor îndeplini atribuțiile”.

Comentarii

comentarii