Dieta Rina – cea mai populara dieta din Romania

Una dintre cele mai populare metode de slabit in momentul de fata, atât în România, cât şi în restul Europei, este dieta Rina, cunoscută şi drept „cura de slabire in 90 de zile”. A fost creata şi dezvoltată în SUA de către un medic sportiv şi promite rezultate rapide fără eforturi prea mari. Regimul alimentar de fata nu reprezinta un pericol pentru sanatate, din contra, este recomandat de multi adepti ai remediilor naturiste.

Dieta Rina garanteaza pierderea in greutate a 15-20 kg pentru femeile supraponderale, precum si o reducere a hipertensiunii. Un alt beneficiu este ca iti pune metabolismul lenes la treaba, favorizand arderea grasimilor si stabilizand procesul metabolic pentru a se evita efectul yo-yo (acumularea rapida a grasimilor dupa slabire), de indata ce se revine la mancatul normal. Daca iti doresti sa slabesti mai putin, poti inceta mai devreme cura de slabire Rina, insa metabolismul nu se va schimba suficient incat sa intre pe un ritm sanatos de functionare incat sa nu pui la loc kilogramele pierdute in urma curei.
Cum functioneaza dieta Rina?

Desi poti pierde 15 kg in 3 luni cu regimul Rina; aceasta este o metoda foarte sanatosa, deoarece cu ajutorul ei slabesti 0,680 kg pe saptamana, adica exact greutatea pe care nutritionistii o propun de obicei ca obiectiv. Aceasta cura de slabire, presupune un ciclu de 4 zile care se repeta pe parcursul celor 90 de zile, dupa cum urmeaza:

– ziua 1 – proteine
– ziua 2 – legume
– ziua 3 – carbohidrati
– ziua 4 – fructe
Iata un plan detaliat cu meniuri si retete specifice dietei Rina:

Ziua 1 – Ziua proteinelor
Micul dejun:
– Fructe.
Pranz:
– Poti consuma carne – la cuptor sau fiarta, precum cea de pui, peste sau curcan; este de preferat sa nu mananci orice tip de carne daca nu este mentionat in meniul curei. Pentru rezultate mai bune, se recomanda carnea prajita usor pe gratar, nu fripta crocant. De exemplu, poti manca 3 felii de piept de pui sau peste.
– Poti inlocui carnea cu 3 oua fierte sau branza, iaurt ori branza de vaci (maximum 200 g). Ideea este sa consumi o portie de 200 g proteine. Carnea sau lactatele pot fi insotite de orice cantitate de salata proaspata, asezonata cu sare, piper sau mirodenii, insa fara ulei.
– Poti manca o felie de paine sau poti servi 200 ml de supa fara taitei, insa dieta ar functiona mai bine fara acestea.
– Laptele si branza sunt permise doar in aceasta zi.
Cina:
– se poate servi acelasi meniu specificat pentru pranz, insa cantitatea trebuie sa fie pe jumatate, si este indicat sa nu se consume paine si supa.
Ziua 2 – Ziua amidonului (legume)
Mic dejun:
– Fructe.
Pranz:
– Poti manca legume inabusite, fierte, prajite (fasole, mazare, mazare verde, porumb, linte, morcovi, cartofi etc), asezonate cu sos de tomate, ketchup si verdeturi.
– Sunt permise si orezul inabusit si salata proaspata.
– Ca si in cazul zilei anterioare, se poate consuma si o felie de paine, insa dieta ar da rezultate mai bune fara ea.
Cina:
– se pot consuma aceleasi legume ca la pranz, iar cantitatea sa fie pe jumatate (fara paine).
Ziua 3 – Ziua carbohidratilor

CITESTE RESTUL CUREI SI MAI MULTE INFORMATII ACCESAND REVISTA PENTRU FEMEI YVE.RO http://yve.ro/diete-fitness/diete-celebre/dieta-rina/

Comments

comments

Powered by Facebook Comments