Dormitul pe partea stângă este cea mai bună alegere pentru sănătate

Cei mai mulţi oameni nu sunt conştienţi de faptul că poziţia lor de dormit poate avea un impact considerabil asupra sănătăţii lor.

Plecând de la o mai bună circulaţie a sângelui până la buna digestie, această metodă de dormit datează din cele mai vechi timpuri, atunci când călugării practicau acest stil de dormit pentru o lungă perioadă de timp, cu scopul de a stimula digestia, mai ales după servirea meselor.

O altă dovadă pentru această teorie se regăseşte în medicina ayurveda, cea mai veche medicină orientală, şi aceasta la rândul ei sugerând că, dormitul pe partea stângă, este cea mai indicată alegere în cazul în care se doreşte o sănătate de fier!

 

 

– Vei facilita drenajul limfatic

– Vei uşura munca inimii de a pompa sângele

– Vei îmbunătăţi considerabil digestia

– Vei stimula funcţia splinei

– Vei îmbunătăţi circulaţia sângelui în tot corpul

– Vei stimula funcţiile ficatului şi bilei

– Vei oferi corpului o mai bună relaxare şi odihnă

 

Poţi să încerci chiar din seara aceasta, dormitul pe partea stângă, şi te asigur că nu vei regreta.

 

Încearcă să nu ascunzi acest mic secret – împărtăşeşte-l familiei sau prietenilor pentru a vă bucura cu toţii de beneficiile lui!

NR Acesta este doar un articol de presa si nu este o recomandare medicala. Pentru orice probleme de sanatate, apelati la ajutorul medicului – singurul in masura sa dea sfaturi medicale.

Comentarii

comentarii

One thought on “Dormitul pe partea stângă este cea mai bună alegere pentru sănătate

  • 23 iunie 2017 la 15:23
    Permalink

    Ok, acum uitaţi-vă la poziţia inimii în corp şi apoi scrieţi un articol despre cum „Dormitul pe partea DREAPTĂ este cea mai bună alegere pentru sănătate”. Vedeți ce prostii apar când cineva ia în considerare un singur organ, nu corpul întreg? Încă o tâmpenie: ”…cu scopul de a stimula digestia”. Oameni buni, indiferent că vorbim de medicina multimilenară sau de cea modernă, este total contraindicată luarea mesei cu mai puțin de x ore înainte de culcare. Tocmai pentru a nu mai exista alimente în stomac la momentul culcării. Să continui? Nu, că nu vreau să credeți că nu vă apreciez, chiar dacă vă mai scapă câte o strâmbă din asta…

Comentariile sunt închise.