METODE CA SA ,,ITI MAI PUI POFTA IN CUI”

In cazul in care te simti vinovat ca ai exagerat cu mancarea de sarbatori si prin urmare, blugii care erau putin largi inainte de Paste au devenit acum un pic cam stransi, avem cateva solutii pentru tine, pentru a-ti reveni in forma:

1. Bea apa

Unul dintre motivele pentru care oamenii simt uneori ca le este foame este faptul ca nu se hidrateaza corect. Oamenii confunda deseori foamea cu setea, asa ca data viitoare cand vei dori sa te indrepti spre frigider, opreste-te mai intai si bea un pahar de apa.
2. Numara pana la 10

Poftele sunt unul dintre motivele pentru care oamenii ajung sa manance ce nu trebuie si mai mult decat trebuie. Studiile au aratat ca orice pofta tine cam 10 minute. Asadar, data viitoare cand te apuca pofta de ceva, gaseste-ti ceva de facut timp de 10 minute, si apoi gandeste-te daca mai vrei cu adevarat sa mananci.
3. Mananca mai des

S-a dovedit ca oamenii care isi mentin silueta ani in sir mananca in jur de 5 ori pe zi. Mesele mai usoare dar mai dese iti cresc nivelul de energie, te fac sa ai o dispozitie mai buna si iti accelereaza metabolismul din moment ce digestia in sine consuma calorii.
4. Bea mai putin alcool

O bere are in jur de 150 de calorii, un pahar de vin in jur de 85, iar un cocktail delicios este echivalentul in calorii al unui desert copis. Asadar, daca incerci sa tii evidenta caloriilor nu uita sa le numeri si pe cele din pahar.
5. Stai departe de bauturile carbogazoase

Cola si alte astfel de bauturi dulci sunt o sursa de calorii goale, pe care ai tendinta sa le ignori atunci cand iti faci un calcul al caloriilor de peste zi. Cel mai bine ar fi sa stai departe de acest tip de bauturi mai ales atunci cand stii ca mananci mai mult decat iti trebuie.
6. Mai multe proteine

Studiile au aratat ca dieta bogata in proteine te ajuta sa te simti satul pentru mai mult timp decat daca ai consuma alimente bogate in carbohidrati sau grasimi. De asemenea, in timpul digestiei alimentelor bogate in proteine se ard mai multe calorii decat al altor tipuri de alimente.
7. Gandeste pozitiv

Expertii au observat ca persoanele care au tendinta sa manance mai mult decat le trebuie au o stima scazuta de sine. Asadar, concentreaza-te pe punctele tale tari si nu pe defecte, cumpara-ti haine potrivite corpului tau care te avantajeaza, ingrijeste-ti coafura si acorda atentie machiajului astfel incat sa te simti mereu bine in pielea ta si sa doresti sa te simti din ce in ce mai bine.
studentie.ro

Comments

comments

Powered by Facebook Comments