Trucuri pentru a alunga stresul, sfaturi si idei

Stresul are un efect negativ asupra corpului atunci cand nu este gestionat corect. Situatiile stresante la care suntem expusi zilnic ne intaresc, dar in acelasi timp ele pot sa distruga sanatatea persoanelor care nu reusessc sa reactioneze cu calm in aceste cazuri. Starea de agitatie, bataile alerte ale inimii si tendinta de a ridica tonul la oricine te deranjeaza sunt cateva dintre cele mai comune reactii pe care le avem atunci cand suntem sub stres.
Insa, de cele mai multe ori tocmai aceste stari ne impiedica sa ducem planul la bun final pentru ca ne consuma din energia pe care ar trebui sa ne-o adunam pentru a finaliza sarcina care este sursa stresului. Abordarea cu calm a situatiilor stresante te va ajuta sa gestionezi corect problema si sa-ti protejezi sanatatea.

Constientizeaza efectul distructiv al stresului

Constientizeaza efectul distructiv pe care il are stresul asupra corpului si creierului tau. Astfel ca atunci cand te lovesti de o situatie cauzatoare de stres trebuie sa te gandesti inainte de toate ca actionand cu calm poti sa-ti protejezi sanatatea si sa ai rezultatul dorit fara sa-ti consumi energia agitandu-te.

Sporturi care alunga stresul

Stresul este principalul factor de risc pentru sanatatea ta in general. Fiecare este responsabil pentru sanatatea sa si este capabil sa isi diminueze factorii stresori, astfel incat sa isi protejeze sistemul imunitar.

Un somn bun e foarte important
Stresul este molipsitor
Femeile stresate raman mai greu insarcinate
Este esential sa dormi bine in timpul noptii, deoarece atunci se regenereaza intreg organismul. Un somn bun te ajuta sa te concentrezi mai bine si sa iti desfasori activitatile din ziua respectiva.

Aeriseste incaperea in care dormi

Lipsa oxigenului conduce la stari de apatie, depresie, anxietate si nu mai reusesti sa te concentrezi atat de bine. De aceea, aerisirea incaperii unde dormi si lucrezi este esentiala. De asemenea, respira adanc de mai multe ori pe parcursul zilei pentru a favoriza oxigenarea corpului. Acest lucru te ajuta sa iti limpezesti mintea, sa revigorezi tenul si sa te energizezi.

Hidrateaza-te

Durerile de cap si oboseala accentuata sunt doua dintre simptomele cele mai frecvente care apar atunci cand corpul nu este hidratat. Deshidratarea severa poate sa cauzeze batai neregulate ale inimii, senzatie de greata, migrene si starea de lesin.
Nu mai consuma bauturi carbogazoase si nu exagera cu cofeina, deoarece risti sa te deshidratezi.

Alimentatia echilibrata protejeaza impotriva stresului

O alimentatie echilibrata protejeaza corpul in fata stresului. La fel cum este important sa bei multa apa plata, tot asa trebuie sa asiguri corpului nutrientii esentiali de care are nevoie ca sa functioneze bine. Prin urmare, o dieta nesanatoasa poate sa afecteze corpul pe toate planurile, facandu-l mai vulnerabil in situatiile de stres.
O farfurie plina cu toxine, chimicale, grasimi nesanatoase si cantitati exagerate de zahar nu va ajuta corpul sa faca fata stresului zilnic. Exista o asociere foarte clara intre alimentatia ta si intensitatea cu care resimti stresul.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments