Doamnelor si domnilor, am dat lovitura: slabim cu ajutorul dietei disociate pe mese

Culinare Monden Sănatate

Argumente pro:

Usoara
Ieftina
Permisiva
Sanatoasa

CONTRA
Atentionari speciale in cazul celor cu alergie la gluten
RATING DIETA
(2.27 din 5)
Rating cititori: din voturi
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

CURA DE SLABIRE DISOCIATA PE MESE
Acest tip de regim disociat este mai echilibrat fata de alte diete disociate prezentate, aceasta pentru ca iti permite sa consumi in fiecare zi din toate clasele alimentare.

MENIUL ZILEI IN DIETA DISOCIATA PE MESE
LA MICUL EJUN

La micul dejun sunt recomandati carbohidratii. Atentie insa, alimentele care cresc aciditatea stomacului nu trebuie consumate la prima masa din zi, pentru ca pot afecta in timp mucoasa gastrica.

Alimentele bogate in glucide recomandate la micul dejun:

Cerealele integrale sub forma de fulgi, cu fresh de fructe. Recomandam fulgii de ovaz, pentru ca au cel mai mic indice glicemic. Un bol mic de cereale este suficient pentru micul dejun.
Salata de legume dulci: morcovi, ardei, radacinoase rase, mazare, se pot combina si cu mar, boabe de porumb si biscuiti/paine integrala.
Salata de fructe neacide – evitati citricele.
3-5 biscuiti integrali.
Cartofi cu legume dulci;
Orez cu legume dulci;
3 felii de paine cu miere sau dulceata.

Puteti alege una din mesele de mai sus. Ca lichide se recomanda ceai indulcit cu miere in care adaugati lamaie dupa gust. Mai puteti consuma: apa, o ceasca de cafea, suc natural de fructe sau legume. Nu este recomandat zaharul si nici laptele la masa de carbohidrati.

LA MASA DE PRANZ

La masa de pranz sunt indicate proteinele. Puteti aconsuma:

Carne de pui, peste sau curcan. Nu este indicat sa adaugati in preparate mai mult de o lingura de ulei.
Lactate, branzeturi, iaurturi;
Oua, dar nu prajite. Le puteti combina cu branza sau carne;
Nu adaugati mai mult de o lingura de ulei la preparate, nu consumati garnituri de legume, nu combinati intre ele sugestiile de mai sus, nu consumati paine! Ca lichide puteti consuma apa plata, lapte, iaurt.

LA GUSTAREA DE DUPA-AMIAZA

Se pot consuma:

Fructe oleaginoase, nu mai mult de o ceasca;
Masline;
Fructe sau salata de fructe;
Legume sau salata de legume;
Cereale cu fresh de fructe;

Cantitatea de alimente consumata la aceasta gustare corespunde unui bol mic. Nu combinati alimentele sugerate, alegeti o grupa alimentara: de exemplu fie masline, fie salata de legume etc. Ca lichide puteti consuma apa plata, ceai cu miere si lamaie, fresh de fructe sau legume, in functie de alimentele alese.

DIETA DISOCIATA PE MESE – CINA

La cina sunt recomandate lipidele usoare, cum ar fi cele din fructe oleaginoase sau din lactate.

Puteti consuma astfel:

O ceasca de nuci, migdale, caju, mieji de seminte, mango etc.;
Un iaurt;
Cascaval, branza, smantana;
Masline;
Peste la gratar sau la cuptor, fara garnitura sau lamaie.
Ca lichide puteti consuma apa plata, lapte, iaurt.

Observati ca painea, care este considerata ca si aliment bogat in carbohidrati, nu se consuma la mesele de lipide sau proteine. Doar dimineata puteti consuma paine.

Lichidele permise se asociaza cu alegerile facute. De exemplu suc de leguma daca ati ales legume, lapte daca ati consumat lactate si branzeturi, suc de fructe daca ati ales fructe sau cereale la masa. Apa plata poate fi bauta la orice masa.

Nu este recomandat sa urmati aceasta dieta mai mult de 2 saptamani. Daca vreti sa reluati dieta, asteptati o luna de zile de regim normal.

Sursa: Healthy

Comments

comments

Powered by Facebook Comments